INTED 2007, International Technology, Education and Developement Conference

El Prof. Carlos Hernández y yo estuvimos en el INTED'07 el pasado mes de marzo. Allí presentamos una investigación sobre la aplicación de las tecnologías a la radio municipal (Applying IT in Municipal Radio Station). Muchos de los asistentes se interesaron por nuestro trabajo, que estuvo a lo largo de todo un día expuesto para la observación de todos los asistentes a la conferencia. Este fue el primero de los estudios presentados sobre la radio municipal y la tecnología. Posteriormente vendrían el CISCI en Florida (EEUU), el CIE en Cuba y la Ursi en Tenerife.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Una pregunta: el CD Llosa està en preferent, no es pensa fer un programa de futbol en el qual es parle de l'equip? Està planificat fer-ne un?
Unknown ha dicho que…
Ja es fa un programa semanal d'informació i entrevistes al CD Llosa, en totes les seues categories, cada dilluns a la 1 de la vesprada. Desde Llosa FM sempre hem estat al costat del CD Llosa, així ho saben els membres de la directiva i els jugadors.

Un saludo.
Marti ha dicho que…
Hola!

Tens un blog molt xulo xiquet. Ja en contaràs com aplique les TIC a la ràdio local, vaig fer radio fa molts anya i encara en queda el cuquet quan veig alguna noticia interesant, au!

salutacions calsiques ;-)

from: http://thebookcave.blogspot.com/
Anónimo ha dicho que…
Redéu raulet, si que fa temps, uiii, encara seguixes a la radio, ufff, ja casi ni m'enrecorde com era, veig que ara ja eres director, si tu estàs fet per a això!!!, vinga, que no sé ni com he topat amb el teu blog per ací per internet, quan he vist la foto, dic, si a mi la cara esta em sona molt, jejeje, clar, de l'institut, quan de temps, vinga, que vaja tot molt bé, adéu adéu.
Unknown ha dicho que…
Hola Jordi,
vaja que sí. Ja m'he llicenciat en Comunicació Audiovisual i ara dirigisc la ràdio, que no té res a vore en lo que era. M'alegra que m'hages deixat un comentari. Espere que a tu també et vaja molt bé.
Rep una salutació ben cordial.
Unknown ha dicho que…
X Marti,

gràcies per la teua entrada al blog, company de classe. El tema de l'aplicació de les TIC al món de la radiodifusió es el tema sobre el que porte molt de temps treballant. Això ben bé ho sap un tecnòleg com Carlos, el Professor que m'acompanya a la foto.

En tindre un poc de temps farem una entrada especialment per a això i per a rememorar vivències.

Saludos.
Marti ha dicho que…
Have a Merry Monster Christmas and a Happy Horror New Year!!!/

Os he dejado en mi blog una tarjeta y simpatico un video para felicitaros las Fiestas de Invierno y el Año Nuevo.

Un abrazo calsico ;-)
from: http://thebookcave.blogspot.com/

Entradas populares de este blog

Sobre la Web 2.0

La Radio 3.0